Uppdatering

Hall ut kara lasare! Efter flytten har allt som kunde ga fel gjort det. Det senaste, och forhoppningsvis sista, missodet var att min dator kraschade eftersom harddisken mystiskt nog flyttat sig en dryg centimeter. Allt jag hade skrivit och sparat ar med andra ord forsvunnet och borta for all framtid. Nu har jag inte internet heller langre men det har hant mycket spannande sen nyar lovar jag:) Jag forsoker febrilt pussla ihop mitt liv fran jul och framat sa jag kan ladda upp lite nyheter igen. Tyvarr blir det oillustrerat ett tag framover, jag hade ju sjalvklart inte gjort nagon backup pa mina bilder...

Kramas sa lange, var ni an befinner er!
Kickie

P.s. Jasmin och mandeltrad blommar for fullt!

Kommentarer
Postat av: Malena

Åh det var skönt med några ord från dig! Men mindre roligt med datorkrasch...

Och att det blommar vill jag knappt läsa *avundsjuk*

Sköt om dig och uppdatera snart igen!
/Malena som faktiskt sett solen hela dagen idag :-)

2008-01-27 @ 21:42:01
URL: http://bredablick.wordpress.com
Postat av: Kerstin

Har så undrat var du och Julen tagit vägen, har så väntat på att få läsa om ditt "nya" julfirande på Kreta. Men nu i detta läge så förstår jag att du säkert inte vill bli påmind om detta, datorkrasch är verkligen det sista man vill bli drabbad av. Fick mig en rejäl tankeställare igen om detta med att backup behöver ses över lite då och då. Puuuuuh... Hoppas allt löser sig för dig, så du kan komma igång igen.
Du får trösta dig med allt blommande runt omkring dig (det är så långt från verkligheten här, mycket regnande - knappt snö - och gråa råkalla dagar men idag fick vi faktiskt njuta av den där gula saken som stavas S O L. Ett bevis på att den finns även hos oss ibland, men det finns inget som inte kan bli bättre i det läget. Tappa inte gnistan nu, hoppet är det sista vi överger, eller hur .......
Kraaaaaam
Kerstin

2008-01-27 @ 22:27:40
Postat av: Arne

Om det är någon programvara du tappat med HD-kraschen så kanske jag har vad du saknar??

Hör i så fall av dig så skickar jag en DVD eller två med önskad programvara.

Arne

2008-01-28 @ 12:55:39
Postat av: Janne

Väntar och väntar men nu vet jag varför, trodde ett tag att du hade gett upp bloggen.

J

2008-01-29 @ 08:31:16
Postat av: Gunilla

Den som väntar på något gott.......! Idag har jag betalat aprilresan och reserverat rum på Vigla i Kalamaki 200 ? för två veckor, helt ok!
Kram

2008-01-29 @ 13:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0