Bilder 070810

image64

Solsidan i Agia Marina. Här bor nu Kostas - Trädgårdsmästare och blivande make...


image65
Avigsidan i Agia Marina verkar ofärdig.
Tro det eller ej - I lägenheten närmast hitåt bor det redan folk... Där målaren står tänker jag flytta in.

image66
070810, imorgon ska den vara inflyttningsklar var det sagt...Min lilla lya lämnar en hel del över att önska, men golv har den nu i allafall. Jag har valt den mest lättillgängliga av lägenheter - ur arbetarnas aspekt. Den ligger närmast övervåningen, närmast parkeringen och närmast till hands att lasta av bråte och måla i. Om något alls hänt sen förra bilden så var det i allafall inte till min fördel.

Kommentarer
Postat av: Malena

Jag tycker du ska flytta in till Kostas direkt :-) Himla vad fint med alla krukväxter!
Ser fram emot fler bilder från din lägenhet. Men hur var det nu då? Ska du få den lägenheten som Kostas bor i nu? Jag blir helt förvirrad av alla turer :-)
Kram på dig från ett åskigt Småland

2007-08-11 @ 15:16:50
Postat av: Kickie

Förvirrad skriver du... Jo tack, jag med. Jag får nog tyvärr inte Kostas lägenhet med mindre än att han flyttar hem till frun igen - eller tackar ja när jag har tid att fria:) Jag gillar också blommorna, de talar till hans fördel.
Kramar själv från ett Platanias invaderat av packade Atenare på väg hem från Mylos. I övrigt har vi soligt, blåsigt och än rätt svalt.

2007-08-12 @ 08:14:20
Postat av: Pia

Vårt radhus, som skulle vara klart o oktober blir klart i december. Å andra sidan, varför skulle jag tro att de spanska byggjobbarna skulle bli klara i tid ?
ha det fortfarande gott. Kram på dig

2007-08-16 @ 10:48:22
URL: http://zanahoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0